Nume  educator/ profesor: MĂRCULESCU MARIA-ANCA

Scoala reprezentată: LICEUL PEDAGOGIC ,,ANASTASIA POPESCU”

Obiective:           

• să identifiece cuvintele pronunţate greşit,
să pronunţe corect denumirea unor obiecte,

• să asculte cu atenţie textul citit de educatoarea.


Număr de participanți: 14 preşcolari


Resurse materiale: jetoane cu imagini.

Durată: 20 min


Loc de desfășurare: în sala de clasă


Conținut/descrierea jocului:

Copiii sunt aşezaţi în semicerc. Textul pe care educatoarea îl propune copiilor poate fi citit de ea sau poate fi înregistrat şi redat de către educatoare.

Se prezintă textul cerându-le copiilor să corecteze cuvintele pe care educatoare în mod voit le -a pronunţat greşit. Pentru a îi ajuta să înţeleagă cuvintele rostite, se pot prezenta jetoane cu imaginile corespunzătoare. Copiii care descoperă şi corectează pronunţia greşită vor fi aplaudaţi sau recompensaţi.

Mențiuni/Sfaturi:

Activitate de reflecție cu participanții/Evaluare:
 La final vor fi felicitați cei care au reușit să găsească răspunsurile corecte.