Nume învățător: Viviana Stratina

Şcoala reprezentată: Liceul Pedagogic „Anastasia Popescu”

Obiective:

• să formuleze propoziții corecte;

• să acorde atenție colegilor din grupul de joacă;

• să respecte regulile jocului.
Număr de participanți: 15 – 20 elevi

Resurse materiale : – un plic

Durată: 20 minute

Loc de desfășurare:

  • sală de clasă;
  • curtea școlii.

Conținut/descrierea jocului:

  • Unul dintre elevi va fi poștașul;
  • Poștașul va rosti propoziția ,,Am adus o scrisoare pentru….” completând cu informații despre colegi (însușiri, evenimente, talent etc.);
  • Elevii care se regăsesc în descrierea poștașului își vor schimba locurile între ei;
  • Cel care rămâne fără loc va continua jocul, preluând locul poștașului și scrisoarea.

Exemple:

Am adus o scrisoare pentru o fetiță care poartă pantofi roșii.

Am adus o scrisoare pentru un băiat care este pasionat de fotbal. Etc.

Mențiuni: Acest joc aduce unele beneficii:

  • Atenție;
  • Exprimare corectă;
  • Distracție;
  • Rapiditate.

Activitate de reflecție cu participanții/Evaluare:
Ex. La final vor fi felicitați cei care au reușit să găsească toate răspunsurile corecte și se discută pe baza noutăților aflate.