Profesorul prezintă regulile jocului:

Se împarte clasa pe echipe: 4-6;

Profesorul citeşte cu intonaţie o parte dintr-o poveste în limba română sau într-o limbă străină, lăsând-o neterminată şi creând suspans elevilor.

Echipele realizează un brainstarming şi în funcţie de opţiunile fiecărui membru dezbat şi cad de acord asupra finalului pe care urmează să-l prezinte colegilor.

Fiecare echipă prezintă propriul său final colegilor din celelalte echipe.

Menţiuni / Sfaturi:

Această metodă poate fi utilizată cu succes în învățarea limbilor străine, dar şi a limbii materne.

În funcţie de gradul de dificultate al textului, metoda poate fi utilizată nu numai în cadrul ciclului primar, ci şi în cadrul ciclurilor superioare de învăţământ.

Copiii sunt implicați efectiv, activ, toată clasa lucrează.

Elevii vor fi întrebaţi la sfârşit dacă jocul i-a ajutat să-şi activeze vocabularul pe o anumită temă în limba străină.

Număr de participanţi: 10+.

Resurse materiale: carte, tablă albă, markere, coli albe de hârtie, instrumente de scris.

Loc de desfășurare: sala de clasă.