Nume învățător / profesor: Cristiana Paraschiv
Şcoala reprezentată: Liceul Pedagogic „Anastasia Popescu”
Obiective:
• să identifice elementele structurale ale plantelor sau animalelor;
• să verifice cunoștințele predate;
• să-și dezvolte imaginația.
Număr de
participanți: clasa
de elevi
Resurse
materiale: fișa –
jumătate de rebus
Durată: 15
minute
Loc de
desfășurare: sala de clasă
Conținut/descrierea
jocului:
La sfârșitul lecției, fiecare elev va primi o fișă de evaluare cu un subiect privind formularea unor enunțuri și 2 rebusuri completate parțial. Elevii vor completa jumătate de rebus, cealaltă fiind completată deja. Nu vor exista indicii pentru aflarea cuvântului. Prin formularea enunțurilor corecte și completarea celor 2 rebusuri, elevii pot să verifice cunoștințele învățate și să-și dezvolte imaginația.
Mențiuni/Sfaturi:
Jocul poate avea un rebus completat parțial de profesor și jumătate de rebus creat de elev. Pentru formularea enunțurilor sunt folosite noțiuni din lecție.
Activitate de reflecție cu participanții/Evaluare:
Jumătate de rebus poate fi folosit pentru fixarea cunoștințelor dar și pentru evaluarea și implicarea elevilor la lecție.