Științe, arte și literatură

Muzică și mișcare

Activități interactive și de cunoaștere

Energizere

Ce face copilul

Nume  educator/ profesor: MĂRCULESCU MARIA-ANCA Scoala reprezentată: LICEUL PEDAGOGIC ,,ANASTASIA POPESCU” Obiective:            • să utilizeze în propoziţii simple şi dezvoltate verbe exprimând acţiuni,• să respecte acordul dintre subiect şi predicat, • să exprime în...

Îndreaptă Greșeala

Nume  educator/ profesor: MĂRCULESCU MARIA-ANCA Scoala reprezentată: LICEUL PEDAGOGIC ,,ANASTASIA POPESCU” Obiective:            • să identifiece cuvintele pronunţate greşit,• să pronunţe corect denumirea unor obiecte, • să asculte cu atenţie textul citit de...

Cutia cu surprize

Nume  educator/ profesor: MĂRCULESCU MARIA-ANCA Scoala reprezentată: LICEUL PEDAGOGIC ,,ANASTASIA POPESCU” Obiective:            • să descrie unul din obiectele extrase din cutie,• să spună prima silabă cu care începe denumirea obiectului, • să găsească însuşirea...

Eu spun una, tu spui multe

Nume profesor: NIȚĂ LUMINIȚA Școala reprezentată: GRĂDINIȚELE ARC-EN -CIEL   sector 2  BUCUREȘTI Obiective:            • să aleagă cartonașul cu una sau mai multe imagini;• să exprime corect singularul și pluralul. Număr de participanți: 5-15 copii Resurse materiale:...

Baloane colorate

Nume profesor: NIȚĂ LUMINIȚA Școala reprezentată: GRĂDINIȚELE ARC-EN -CIEL   sector2  BUCUREȘTI Obiective:            • să grupeze baloanele după criteriul culoare;• să decupeze corect; • să atașeze prin...

Săculețul fermecat

Nume profesor: NIȚĂ LUMINIȚA Școala reprezentată: GRĂDINIȚELE ARC-EN –CIEL,  sector2  BUCUREȘTI Obiective:            • să identifice fructele aflate în săculeț, în absența vederii prin pipăit;• să denumească corect fructele aflate în săculeț, în absența vederii prin...

Lanțul cuvintelor

Nume învățător / profesor: Adina Răpan Scoala reprezentată: Liceul Pedagogic  ”Anastasia Popescu” Obiective:    • să facă asocieri de cuvinte;• să rețină cuvintele pe care le-au auzit ; Număr de participanți: minim 2 Resurse materiale: - Durată: nelimitată Loc de...

Cine atinge primul jalonul

Profesor: Oprea Andrei-Mihai Școala reprezentată: Liceul Pedagogic Anastasia Popescu Obiective:            • să acționeze în timp util la semnalul profesorului• să  execute corect mișcările • să  colaboreze cu colegii în vederea desfășurării activității Număr de...

Cutia misterelor

Nume învățător / profesor: Adina Răpan Scoala reprezentată: Liceul Pedagogic ”Anastasia Popescu” Obiective:            • să identifice cu ajutorul simțului tactil obiectele date;• să își folosească imaginția ; • să își dezvolte motricitatea fină. Număr de...

Buchețele

Nume învățător / profesor: Adina Răpan Scoala reprezentată: Liceul Pedagogic ”Anastasia Popescu” Obiective:            • să învețe să se coordoneze;• să numere; • să recunoască cifre; să asocieze numărul de copii cu cifra indicată. Număr de participanți: minim 2...

Jocuri și jucării de altădată

Articol publicat cu acordul  domnului Alex. Ștefănescu,  critic și istoric literar, membru al Uniunii Scriitorilor din România din 1977. Contribuția sa de căpătâi, care l-a adus în centrul atenției lumii literare, este Istoria literaturii...

Ce înseamnă să iubești cărțile?

Prof. dr. Ioana Revnic „Ajungi să iubești cartea, când citești până și ziarul în care mama ți-a învelit slănina pusă în traistă, când mergi cu vaca la păscut!”, ne spunea profesorul meu de limba română din gimnaziu. Nu mâncam noi multă slănină, traistă nu aveam, nici...

Imaginați-vă sfârșitul unei povești

Profesorul prezintă regulile jocului: Se împarte clasa pe echipe: 4-6; Profesorul citeşte cu intonaţie o parte dintr-o poveste în limba română sau într-o limbă străină, lăsând-o neterminată şi creând suspans elevilor. Echipele realizează un brainstarming şi în funcţie...

Histoire (aproape identică cu Povestea mea)

Elevii vor fi împărţiţi în patru grupe. Fiecare grupă va scrie pe a foaie de hârtie câte patru sau cinci cuvinte, care au sau nu legătură între ele. Fiecare foaie va merge la cealaltă grupă, adică foaia de la grupa întâi va merge la grupa a doua, cea de la a doua la a...